
Helsesjekk av salgsmetodikk i kundemøter er en tjeneste fra Facing Business AS. Vi hjelper ledere i B2B med salgsstrategi (www.salgsprosess.no) og nettverksbygging på toppledernivå (www.facingbusiness.no). Ta gjerne kontakt gjennom kontaktskjemaet, telefon 994 86 186 eller e-post jens@facingbusiness.no.
Skulle du ønske at tilslagsraten i salget var enda bedre? Hva med en helsesjekk av salgsmetodikken i kundemøter?
Vi vet alle hvor frustrende det kan være at salgsprosess etter salgsprosess renner ut i sanden. Selv om tjenesten dere leverer burde være attraktiv, klarer ikke selgerne ofte nok å få kunden på kroken. Han vil gjerne tenke litt på saken, timingen er ikke riktig nå, eller han takker rett og slett nei basert på «en helhetsvurdering». Selv om dere oppriktig tenker at han jo burde sagt ja. Hvor gikk det galt?
Vi har laget et enkelt konsept som hjelper deg å kartlegge dagens salgsmetodikk med friske øyne, og med mål om å finne konkrete forbedringsmuligheter. Vi kaller det «helsesjekk av salgsmetodikk i kundemøter».
Vi kan gjøre dette på forskjellige måter og omfang, og her er et konkret eksempel.
- Arbeidsmøte om dagens salgsstrategi
- Vi deltar i 2 kundemøter sammen med dine selgere
- Vi gjennomfører 5 telefonintervjuer av tapte/vunnede kunder
- Arbeidsmøte med tilbakemelding på funn og anbefaling av tiltak
Kan dette være interessant å vite mer om? Ta gjerne kontakt for en prat.